Píše se 2025 a skoro každý v dnešní době používá sociální sítě, které představují nedílnou součást našich životů. Mezi fenomény dnešní doby patří Facebook, Instagram, YouTube a TikTok. Většina uživatelů těchto platforem zde komunikuje mezi sebou, sleduje obsah jiných lidí nebo se chtějí pouze jenom zabavit – to dělá 97 % uživatelů. Zbývající 3 % uživatelů na nich vydělávají a získávají výhodu nad ostatními.
Kdo jsem?
Jmenuju se Ondřej Borovski a jsem expert na sociální sítě a digitální marketér. Jsem spolumajitel digitální agentury sTrendem, kde tvoříme obsah tak, aby to přilákalo vaše cílové publikum a následně vám přineslo zisk do vaší kapsy.
Jak jsem se k tomu dostal?
Začátky a mladistvé sny
Vždy jsem se pokoušel o něco velkého…
Od čtyř let jsem hrál fotbal a jako každý mladý kluk jsem měl sen hrát profesionálně. Dělal jsem maximum, abych tohoto snu dosáhl.
Ve dvanácti letech jsem se inspiroval aktuálními trendy a rozhodl se, že začnu natáčet na YouTube. Vybudoval jsem komunitu kolem 5 000 sledujících, kde jsem točil gameplaye a různé návody.
Podnikání na Instagramu
V patnácti až šestnácti letech jsem založil vlastní „eshop“ na předprodej značkového oblečení a tenisek. Za ty roky se mi podařilo vybudovat na Instagramu přes 10 000 sledujících, z čehož spousta z nich byli aktivní zákazníci.
Ještě doteď si pamatuju svou první recenzi, když mi napsal můj úplně první klient. Byly to moje první peníze vydělané skrze Instagram, za které jsem byl neskutečně šťastný. Tento okamžik mi zároveň otevřel oči.
Přechod ke kreativní tvorbě
Jelikož se mi otevíraly další a další možnosti v online světě, po nějaké době jsem zjistil, že fyzické produkty a problémy i starosti s nimi spojené nejsou moje cesta. Poté jsem krátce nahlédl do světa obchodování, kde jsem se snažil porazit finanční trhy. Jako každý jsem se dostatečně spálil, ale naštěstí to nebylo nic hrozného.
Po všech těch letech a „zkouškách na slepo“ jsem si uvědomil, že mě baví kreativní tvorba a pomáhat lidem růst na sociálních sítích.
Budování sTrendem a osobního brandu
Díky mým zkušenostem z dob, kdy jsem dělal YouTube a vlastní e-shop, jsem se rozhodl o projektu sTrendem a zároveň začít budovat osobní brand na všech dostupných sociálních sítích, které v mém případě dávaly smysl.
Z mé mladistvé priority, kterou byl jednoznačně fotbal, jsem v roce 2023 upustil a začal jsem věnovat veškerou pozornost nové prioritě – sociálním sítím. Jelikož však fotbal miluji, hraji ho i nadále, včetně dalších sportů, které mi v životě i práci neskutečně pomáhají k odreagování i kontaktu s lidmi mimo online svět.
Výsledky naší práce
Za necelé 2 roky, kdy se mým sociálním sítím věnuji na 100 %, jsem vyrostl na 100 000 sledujících. Zároveň jsme ve sTrendem pomohli spoustě tvůrcům překonat hranici 50 000, 100 000 nebo i 200 000 sledujících na Instagramu či TikToku. Pomohli jsme jim také monetizovat jejich profily. Za tu dobu jsme vybudovali spoustu známých tváří na sociálních sítích jako je například Petr Vojnar, Martin Zounar nebo Eliška Popková.
Sociální sítě jsou moje vášeň, která mě dlouhodobě naplňuje. Po mých zkušenostech jsem si jistý, že s naším týmem dokážeme pomoci uspět v online světě a efektivně budovat brand naprosto komukoli!
Proč jsou sociální sítě důležité?
- Budování osobní nebo značkové identity
Sociální sítě jsou ideálním místem pro prezentaci sebe sama, svých hodnot, talentů a zájmů. - Dosah a komunikace s publikem
Sociální sítě umožňují snadno oslovit obrovské množství lidí z celého světa. Díky tomu můžete sdílet své myšlenky, produkty nebo služby a získávat zpětnou vazbu přímo od publika. - Vytváření komunity
Obsah na sociálních sítích dokáže spojit lidi se stejnými zájmy. - Zvýšení povědomí o značce nebo podnikání
Pro podniky jsou sociální sítě klíčovým marketingovým nástrojem. Tvorba kvalitního obsahu pomáhá oslovit potenciální zákazníky a udržet stávající klientelu. - Zpětná vazba a interakce
Na sociálních sítích můžete získat rychlou zpětnou vazbu od sledujících, což je užitečné pro zlepšování produktů, služeb nebo samotného obsahu. - Výhody oproti konkurenci
Já to vždy říkám naprosto jednoduše: je důležité jít s dobou. Pokud nepůjdete, budete pozadu, protože vaše konkurence tam už pravděpodobně je.
Chcete začít budovat brand a získat výhodu?
Chcete konečně začít budovat brand na sociálních sítích a začít z toho benefitovat? Navštivte naše webové stránky https://www.strendem.cz/ a my vám garantujeme, že se stanete profíky na sociální sítě do 30 dnů!